KKU e-Learning
963217 :: Principles of Marketing
0%
Previo
Datos del curso
Tema 2
Introduction to Marketing
Chapter 2 Marketing environment 2011
chapter 3 marketing mix and strategic planning
chapter 4 consumer markets and consumer buyer bahavior
CH 6 Product Introduction
CH 7 Marketing Management
CH 8 Service
CH 9 New Product
Tema 3
Ch.10 (Price)
CH 10 Price II
CH 10 Price III
CH 10 Price IV
Próximo
KKU e-Learning
Panel lateral
Service Course
Search for Courses
Course Request
User manual
e-Learning Support
Contact Us
Site and Privacy Policy
Español - Internacional (es)
Bahasa Indonesia (id)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Thai (th)
Vietnamese (vi)
ລາວ (lo)
ဗမာစာ (my)
한국어 (ko)
日本語 (ja)
简体中文 (zh_cn)
Buscar
Cerrar
Buscar
Selector de búsqueda de entrada
KKU Login
|
Social Login
Course Sections
Course Specific Links
Universal Links
963217
Página Principal
Calendario
Salta al contenido principal
Información del curso
Página Principal
Cursos
Humanities & Social Sciences
Management Science
หลักสูตรบริหารธุรกิจ
กลุ่มวิชาการตลาด
963217
Resumen
963217 :: Principles of Marketing
อาจารย์ประจำวิชา อ.ณัฐกานต์ บุญนนท์ คณะวิทยาการจัดการ
Teacher:
natthakarn
Teacher:
ปรเมศวร์ จรัสเมธากุล
Skill Level
:
Beginner