KKU e-Learning
963217 :: Principles of Marketing
0%
Précédent
Données du cours
Section 2
Introduction to Marketing
Chapter 2 Marketing environment 2011
chapter 3 marketing mix and strategic planning
chapter 4 consumer markets and consumer buyer bahavior
CH 6 Product Introduction
CH 7 Marketing Management
CH 8 Service
CH 9 New Product
Section 3
Ch.10 (Price)
CH 10 Price II
CH 10 Price III
CH 10 Price IV
Prochain
KKU e-Learning
Panneau latéral
Service Course
Search for Courses
Course Request
User manual
e-Learning Support
Contact Us
Site and Privacy Policy
Français (fr)
Bahasa Indonesia (id)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Thai (th)
Vietnamese (vi)
ລາວ (lo)
ဗမာစာ (my)
한국어 (ko)
日本語 (ja)
简体中文 (zh_cn)
Rechercher
Fermer
Rechercher
Activer/désactiver la saisie de recherche
KKU Login
|
Social Login
Course Sections
Course Specific Links
Universal Links
963217
Accueil
Calendrier
Passer au contenu principal
Informations du cours
Accueil
Cours
Humanities & Social Sciences
Management Science
หลักสูตรบริหารธุรกิจ
กลุ่มวิชาการตลาด
963217
Résumé
963217 :: Principles of Marketing
อาจารย์ประจำวิชา อ.ณัฐกานต์ บุญนนท์ คณะวิทยาการจัดการ
Teacher:
natthakarn
Teacher:
ปรเมศวร์ จรัสเมธากุล
Skill Level
:
Beginner