KKU e-Learning
963322 :: การจัดการผลิตภัณฑ์และราคา
0%
Previous
Course data
General
News forum
Topic 1
ขั้นตอนการพัฒนาผลิตภัณฑ์
ความหมายของทรัพย์สินทางปัญญา
Topic 2
Case study: Ronco Popeil
case study: Ronco Popeil's product management and price strategies
การกำหนดราคาตามทฤษฏ๊การตลาด
consumer and price
Topic 3
ความหมายของ "ผลิตภัณฑ์"
การจัดทำบรรจุภัณฑ์
several product strategies
From Product Design to Corporate Vision
Topic 4
งานบริหารผลิตภัณฑ์
การวิเคราะห์ลูกค้า
Topic 5
วงจรชีวิตผลิตภัณฑ์
Topic 6
สร้างตลาดด้วยความแตกต่าง
Topic 7
ตำแหน่งผลิตภัณฑ์
Next
KKU e-Learning
ဘေးဖက် panel/ ဘေးဘောင်များ
Service Course
Search for Courses
Course Request
User manual
e-Learning Support
Chat with admin
Site and Privacy Policy
FAQs
ဗမာစာ (my)
Bahasa Indonesia (id)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Thai (th)
Vietnamese (vi)
ລາວ (lo)
ဗမာစာ (my)
한국어 (ko)
日本語 (ja)
简体中文 (zh_cn)
ရှာဖွေမည်
ပိတ်ရန်
ရှာဖွေမည်
ရှာဖွေမှု စာသားရွေးချယ်ပါ
KKU Login
|
Social Login
Course Sections
Course Specific Links
Universal Links
963322
Home
Calendar
ပင်မစာမျက်နှာထိ ကျော်မည်
သင်တန်းနှင့်ပတ်သတ်သော အချက်အလက်
Home
သင်ရိုး/သင်တန်းများ
Humanities & Social Sciences
Management Science
หลักสูตรบริหารธุรกิจ
กลุ่มวิชาการตลาด
963322
အနှစ်ချုပ်
963322 :: การจัดการผลิตภัณฑ์และราคา
อาจารย์ประจำวิชา ผศ. ดร. นพมาศ สุวชาติ คณะวิทยาการจัดการ
Skill Level
:
Beginner