KKU e-Learning
963402 :: การตลาดอิเล็กทรอนิกส์ (Electronic Marketing)
0%
Previous
Course data
General
กระดานข่าว
Slide
Topic 1
Chapter1_Past,Present,Future
Topic 2
Chapter2_Strategic E-Marketing
Topic 3
Chapter3_The E-Marketing Plan
Topic 4
Chapter4_Building Inclusive E-Markets
Topic 5
Chapter5_Ethical and Legal Issues
Topic 6
Chapter6_E-Marketing Research
Topic 7
Chapter7_Consumer Behavior Online
Topic 8
Chapter8_Segmentation, Targeting and Positioning Strategies
Topic 9
Chapter 9_Product : The Online Offer
Topic 10
Chapter 10_Price : The Online Value
Chapter 10_Price : The Online Value
Topic 11
Chapter 11_Internet for Distribution
CH11PDF1
CH11PDF1
Topic 12
Chapter 12 Communication Tool
Topic 13
Chapter 13_Social Media and Buying Digital Space
Topic 14
Chapter 14_CRM
Next
KKU e-Learning
ဘေးဖက် panel/ ဘေးဘောင်များ
Service Course
Search for Courses
Course Request
User manual
e-Learning Support
Chat with admin
Site and Privacy Policy
FAQs
ဗမာစာ (my)
Bahasa Indonesia (id)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Thai (th)
Vietnamese (vi)
ລາວ (lo)
ဗမာစာ (my)
한국어 (ko)
日本語 (ja)
简体中文 (zh_cn)
ရှာဖွေမည်
ပိတ်ရန်
ရှာဖွေမည်
ရှာဖွေမှု စာသားရွေးချယ်ပါ
KKU Login
|
Social Login
Course Sections
Course Specific Links
Universal Links
963402
Home
Calendar
ပင်မစာမျက်နှာထိ ကျော်မည်
သင်တန်းနှင့်ပတ်သတ်သော အချက်အလက်
Home
သင်ရိုး/သင်တန်းများ
Humanities & Social Sciences
Management Science
หลักสูตรบริหารธุรกิจ
กลุ่มวิชาการตลาด
963402
အနှစ်ချုပ်
963402 :: การตลาดอิเล็กทรอนิกส์ (Electronic Marketing)
การตลาดอิเล็กทรอนิกส์ Electronic Marketing
Teacher:
narissara
Skill Level
:
Beginner