KKU e-Learning
963402 :: การตลาดอิเล็กทรอนิกส์ (Electronic Marketing)
0%
Previous
Course data
常规
กระดานข่าว
Slide
主题 1
Chapter1_Past,Present,Future
主题 2
Chapter2_Strategic E-Marketing
主题 3
Chapter3_The E-Marketing Plan
主题 4
Chapter4_Building Inclusive E-Markets
主题 5
Chapter5_Ethical and Legal Issues
主题 6
Chapter6_E-Marketing Research
主题 7
Chapter7_Consumer Behavior Online
主题 8
Chapter8_Segmentation, Targeting and Positioning Strategies
主题 9
Chapter 9_Product : The Online Offer
主题 10
Chapter 10_Price : The Online Value
Chapter 10_Price : The Online Value
主题 11
Chapter 11_Internet for Distribution
CH11PDF1
CH11PDF1
主题 12
Chapter 12 Communication Tool
主题 13
Chapter 13_Social Media and Buying Digital Space
主题 14
Chapter 14_CRM
Next
KKU e-Learning
停靠面板
Service Course
Search for Courses
Course Request
User manual
e-Learning Support
Contact Us
Site and Privacy Policy
简体中文 (zh_cn)
Bahasa Indonesia (id)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Thai (th)
Vietnamese (vi)
ລາວ (lo)
ဗမာစာ (my)
한국어 (ko)
日本語 (ja)
简体中文 (zh_cn)
搜索
关闭
搜索
切换搜索输入
KKU Login
|
Social Login
Course Sections
Course Specific Links
Universal Links
963402
首页
日程管理
跳到主要内容
课程信息
首页
课程
Humanities & Social Sciences
Management Science
หลักสูตรบริหารธุรกิจ
กลุ่มวิชาการตลาด
963402
概要
963402 :: การตลาดอิเล็กทรอนิกส์ (Electronic Marketing)
การตลาดอิเล็กทรอนิกส์ Electronic Marketing
Teacher:
narissara
Skill Level
:
Beginner