KKU e-Learning
측면 패널
Service Course
Search for Courses
Course Request
User manual
e-Learning Support
Chat with admin
Site and Privacy Policy
FAQs
한국어 (ko)
Bahasa Indonesia (id)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Thai (th)
Vietnamese (vi)
ລາວ (lo)
ဗမာစာ (my)
한국어 (ko)
日本語 (ja)
简体中文 (zh_cn)
검색
닫기
검색
검색 입력 전환
KKU Login
|
Social Login
Course Sections
Course Specific Links
Universal Links
963323
홈
캘린더
메인 콘텐츠로 건너뛰기
963323 :: การจัดการช่องทางการตลาด
홈
강좌
Humanities & Social Sciences
Management Science
หลักสูตรบริหารธุรกิจ
กลุ่มวิชาการตลาด
963323
등록 조건
Course Overview
อาจารย์ประจำวิชา อาจารย์ณัฐกานต์ บุญนนท์ คณะวิทยาการจัดการ
Price
FREE
Enrol Now
Last Updated On 2013년 May 25일
119 Students Enrolled
59 Downloadable Resources
Course Content
Start Date: 07/06/9
Category:
กลุ่มวิชาการตลาด
공통
*กระทู้ลงชื่อกำหนดการนำเสนองานวันอาทิตย์ที่ 12 ก.ย.*
Coure Syllabus MCM 2553-1
เงื่อนไขในการเรียน
MCM's Project
รายละเอียดการเข้ารับการอบรมและเข้าร่วมโครงการ Green Read with Your Challenge#3
โครงการ Green Read Part I
โครงการ Green Read Part II
โครงการ Green Read Part III
MCM's Project Schedule
ประกาศจากอาจารย์ชาย
แบบประเมินคะแนนการนำเสนอระหว่างกลุ่ม
แบบประเมินคะแนนการทำงานของสมาชิกในกลุ่มเป็นรายคน
กระทู้ลงชื่อจองห้องนำเสนองานค่ะ
กระทู้แสดงความคิดเห็นเกี่ยวกับการนำเสนองานค่ะ
MCM Course Syllabus 2554/1
MCM Course Syllabus 2555/1
ข้อตกลงในการเรียน
ใบสมัครโครงการ Samsung Galaxy Digital Marketing Contest
กำหนดการนำเสนองาน Samsung Galaxy Digital Marketing Contest
Course Syllabus 2556
MCM's Project
กระทู้แจ้งรายชื่อกลุ่มทำโปรเจค
MCM Part I
chapter 1 แนวความคิดของช่องทางการตลาด
3 words u have to know
chapter 2 member in marketing channels
chapter 3 behavior of member
บทที่ 4 การวางแผนและประเมินผลการปฏิบัติงาน ฯ
Introduction to MCM
The Environment of Marketing Channels
Channels Members & Behavioral Process in Marketing Channels
การวางแผนช่องทางการตลาด
MCM Assignment II
การจัดการด้านผลิตภัณฑ์และบริการ ราคา การส่งเสริมการตลาดผ่านช่องทางการตลาด
Assignment III
Retailing Management
Direct Marketing
Direct Marketing
Five Forces Model
Barcode
Introduction to Marketing Channels Management
The Environment of Marketing Channels
Assignment III
Product ,Price and Promotion Issues in Channel Management
Assignment III
Market Share
3P through MCM II
Retailling Management
Introduction to Marketing Channels Management
The Environmental of Marketing Channels
Channel Members
MCM Planning
3P through MCM
주제 2
Chapter 5 Product,price,promotion in Channels Management
chapter 5 part 2 Service and Channel Management
chapter 6 vertual channel
Chapter 7 Direct Selling
chapter 8 Direct Marketing Drives Business
chapter 9 logistics
Retailing Management
EAN-13 Country Code
In-Store Advertising
Direct Marketing Channel
Supply Chain & Logistic Management
Supply Chain Management
주제 3
รายละเอียดเกี่ยวกับการออกแบบหรือการวางแผนโครงสร้างช่องทางการตลาด
주제 4
อ่านคำตอบได้ที่นี่
주제 5
บทที่ 2 สมาชิกในช่องทางการตลาดและสถาบันคนกลาง
บทที่ 3 พฤติกรรมภายในช่องทางการจัดจำหน่าย
주제 6
บทที่ 6 การจัดการด้านผลิตภัณฑ์ ราคา และส่งเสริมการตลาดในช่องทางการตลาด
주제 7
About the Instructor
855 Students
3 Courses
natthakarn boonnon
bnatth
xxx
Show More >>
등록 조건
963323 :: การจัดการช่องทางการตลาด
อาจารย์ประจำวิชา อาจารย์ณัฐกานต์ บุญนนท์ คณะวิทยาการจัดการ
Teacher:
natthakarn
Teacher:
ณัฐกานต์
Skill Level
:
Beginner
스스로 등록 (Student)
손님자격으로는 이 강좌에 접속할 수 없습니다. 로그인 해 주시기 바랍니다.
계속
Price
FREE
Enrol Now
Last Updated On 2013년 May 25일
119 Students Enrolled
59 Downloadable Resources
Course Features
Lectures
8
Start Date
9 Jun 2007
Skill level
Beginner
Language
English
Tags
No Tags.