KKU e-Learning
Panneau latéral
Service Course
Search for Courses
Course Request
User manual
e-Learning Support
Chat with admin
Site and Privacy Policy
FAQs
Français (fr)
Bahasa Indonesia (id)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Thai (th)
Vietnamese (vi)
ລາວ (lo)
ဗမာစာ (my)
한국어 (ko)
日本語 (ja)
简体中文 (zh_cn)
Rechercher
Fermer
Rechercher
Activer/désactiver la saisie de recherche
KKU Login
|
Social Login
Course Sections
Course Specific Links
Universal Links
963323
Accueil
Calendrier
Passer au contenu principal
963323 :: การจัดการช่องทางการตลาด
Accueil
Cours
Humanities & Social Sciences
Management Science
หลักสูตรบริหารธุรกิจ
กลุ่มวิชาการตลาด
963323
Options d'inscription
Aperçu du cours
อาจารย์ประจำวิชา อาจารย์ณัฐกานต์ บุญนนท์ คณะวิทยาการจัดการ
Prix
LIBRE
Inscrivez-vous maintenant
Dernière mise à jour le 25 May 2013
119 Étudiant inscrits
59 Ressource téléchargeables
Le contenu des cours
Date de début: 9 Jun 07
Catégorie:
กลุ่มวิชาการตลาด
Généralités
*กระทู้ลงชื่อกำหนดการนำเสนองานวันอาทิตย์ที่ 12 ก.ย.*
Coure Syllabus MCM 2553-1
เงื่อนไขในการเรียน
MCM's Project
รายละเอียดการเข้ารับการอบรมและเข้าร่วมโครงการ Green Read with Your Challenge#3
โครงการ Green Read Part I
โครงการ Green Read Part II
โครงการ Green Read Part III
MCM's Project Schedule
ประกาศจากอาจารย์ชาย
แบบประเมินคะแนนการนำเสนอระหว่างกลุ่ม
แบบประเมินคะแนนการทำงานของสมาชิกในกลุ่มเป็นรายคน
กระทู้ลงชื่อจองห้องนำเสนองานค่ะ
กระทู้แสดงความคิดเห็นเกี่ยวกับการนำเสนองานค่ะ
MCM Course Syllabus 2554/1
MCM Course Syllabus 2555/1
ข้อตกลงในการเรียน
ใบสมัครโครงการ Samsung Galaxy Digital Marketing Contest
กำหนดการนำเสนองาน Samsung Galaxy Digital Marketing Contest
Course Syllabus 2556
MCM's Project
กระทู้แจ้งรายชื่อกลุ่มทำโปรเจค
MCM Part I
chapter 1 แนวความคิดของช่องทางการตลาด
3 words u have to know
chapter 2 member in marketing channels
chapter 3 behavior of member
บทที่ 4 การวางแผนและประเมินผลการปฏิบัติงาน ฯ
Introduction to MCM
The Environment of Marketing Channels
Channels Members & Behavioral Process in Marketing Channels
การวางแผนช่องทางการตลาด
MCM Assignment II
การจัดการด้านผลิตภัณฑ์และบริการ ราคา การส่งเสริมการตลาดผ่านช่องทางการตลาด
Assignment III
Retailing Management
Direct Marketing
Direct Marketing
Five Forces Model
Barcode
Introduction to Marketing Channels Management
The Environment of Marketing Channels
Assignment III
Product ,Price and Promotion Issues in Channel Management
Assignment III
Market Share
3P through MCM II
Retailling Management
Introduction to Marketing Channels Management
The Environmental of Marketing Channels
Channel Members
MCM Planning
3P through MCM
Section 2
Chapter 5 Product,price,promotion in Channels Management
chapter 5 part 2 Service and Channel Management
chapter 6 vertual channel
Chapter 7 Direct Selling
chapter 8 Direct Marketing Drives Business
chapter 9 logistics
Retailing Management
EAN-13 Country Code
In-Store Advertising
Direct Marketing Channel
Supply Chain & Logistic Management
Supply Chain Management
Section 3
รายละเอียดเกี่ยวกับการออกแบบหรือการวางแผนโครงสร้างช่องทางการตลาด
Section 4
อ่านคำตอบได้ที่นี่
Section 5
บทที่ 2 สมาชิกในช่องทางการตลาดและสถาบันคนกลาง
บทที่ 3 พฤติกรรมภายในช่องทางการจัดจำหน่าย
Section 6
บทที่ 6 การจัดการด้านผลิตภัณฑ์ ราคา และส่งเสริมการตลาดในช่องทางการตลาด
Section 7
À propos de l'instructeur
855 Élèves
3 Cours
natthakarn boonnon
bnatth
xxx
Montre plus >>
Options d'inscription
963323 :: การจัดการช่องทางการตลาด
อาจารย์ประจำวิชา อาจารย์ณัฐกานต์ บุญนนท์ คณะวิทยาการจัดการ
Teacher:
natthakarn
Teacher:
ณัฐกานต์
Skill Level
:
Beginner
Auto-inscription (Student)
Les visiteurs anonymes ne peuvent pas accéder à ce cours. Veuillez vous connecter.
Continuer
Prix
LIBRE
Inscrivez-vous maintenant
Dernière mise à jour le 25 May 2013
119 Étudiant inscrits
59 Ressource téléchargeables
Caractéristiques du cours
Conférences
8
Date de début
9 Jun 2007
Niveau de compétence
Débutant
Langue
English
Balise
Pas de balises.