KKU e-Learning
Side panel
Service Course
Search for Courses
Course Request
User manual
e-Learning Support
Chat with admin
Site and Privacy Policy
FAQs
Thai (th)
Bahasa Indonesia (id)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Thai (th)
Vietnamese (vi)
ລາວ (lo)
ဗမာစာ (my)
한국어 (ko)
日本語 (ja)
简体中文 (zh_cn)
ค้นหา
ปิด
ค้นหา
Toggle search input
KKU Login
|
Social Login
Course Sections
Course Specific Links
Universal Links
GM
หน้าหลัก
ปฏิทิน
ข้ามไปที่เนื้อหาหลัก
963422 :: การตลาดโลก (Global Marketing)
หน้าหลัก
รายวิชาทั้งหมด
สาขามนุษยฯ-สังคมฯ
คณะบริหารธุรกิจและการบัญชี
หลักสูตรบริหารธุรกิจ
กลุ่มวิชาการตลาด
GM
Enrolment options
Course Overview
Price
FREE
Enrol Now
Last Updated On 30 July 2012
82 Students Enrolled
13 Downloadable Resources
Course Content
Start Date: 1/06/12
Category:
กลุ่มวิชาการตลาด
General
Project Work
กระดานข่าว
Example of Script_Think Different
หัวข้อ 1
Chapter1_Introduction of global marketing
หัวข้อ 2
Chapter2_The global economic environment
หัวข้อ 3
Chapter3_Regional Market Characteristics and Preferential Trade Agreements
หัวข้อ 4
Chapter4_Social and Cultural Environments
หัวข้อ 5
Chapter5_The Political, Legal, and Regulatory Environments
หัวข้อ 6
Chapter6_Global Information System and Market Research
หัวข้อ 7
Chapter7_Segmentation, Targeting and Positioning
หัวข้อ 8
Chapter8_Importing, Exporting and Sourcing
หัวข้อ 9
Chapter 9_Global Marketing Entry Strategies
หัวข้อ 10
Chapter 10_Branding and Product Decisions in Global Marketing
หัวข้อ 11
Chapter11_Pricing Decision
หัวข้อ 12
Chapter 12_Channels and Physical Distribution
หัวข้อ 13
หัวข้อ 14
หัวข้อ 15
About the Instructor
217 Students
4 Courses
narissara palusuk
palusuk
Enrolment options
963422 :: การตลาดโลก (Global Marketing)
Teacher:
narissara
Skill Level
:
Beginner
Self enrolment (Student)
Guests cannot access this course. Please log in.
ขั้นต่อไป
Price
FREE
Enrol Now
Last Updated On 30 July 2012
82 Students Enrolled
13 Downloadable Resources
Course Features
Lectures
16
Start Date
1 Jun 2012
Skill level
Beginner
Language
English
Tags
No Tags.